Tema: Re: q: baidarėmis vilnele su vaikais
Autorius: jeegiz
Data: 2015-06-18 12:42:13
Aš nuo Naujosios Vilnios iki Vilniaus esu plaukęs, smagu ten, priklauso
ar daug vandens upėje bus, nes su pakrauta baidare gali tekti vietomis
pasistumti, ten ne tiek irkluoti, kiek vairuoti reikia, nes yra nemažai
akmenų.

Jei suaugę ne pirmą kartą plaukia manau saugu su vaikais, svarbu
nenukristi nuo Belmonto krioklio :-)
Jei gerai pamenu iki Belmonto upė kažkiek sraunesnė, o toliau jau nebe
tokia srauni. Jei baisu krioklys ir slenkščiai, galima nuo Belmonto plaukti.