Tema: Re: Kur det nuotraukas keliones metu
Autorius: bzik
Data: 2014-11-06 08:51:09
o ką su tokiu formatu daryt? Suprantu iš foto gyvenančius. Bet kelionės
prisiminimui ekrane gerokai per daug :)

"skaitytojas"  wrote in message news:m3dtm4$fms$1@trimpas.omnitel.net...

foto uzima kur kas daugiau nei 1MB, pvz., Nikon D90 4288x2848 formato
svyruoja 4.5-6.5MB rezyje, priklausomai nuo uzfiksuoo vaizdo tipo.

Bet is principo, sutinku, kad 16GB tai per akis. O telefonu ikelti tiek
gigabaitu I dropbox, tai forget. Per 3G-4G ar savo nuosava wifi taska gal ir
ikeltum, bet ne per viesas prieigas, ten gi mizerni greiciai visiskai. Dar
variantas butu kelti I isorini HDD, telefona naudojant kaip tarpine
saugykla, nes paprastai tik 1 USB portas telefone.

"Donatas"  wrote in message news:m3b0em$1m9$1@trimpas.omnitel.net...

man taip pat atrodo ,kad siai dienai 16Gb korteles (o jei dvi) turetu tikrai
uztekti , nes jei viena nuotrauka 1Mb, tai telpa teoriskai 16000 nuotrauku ,
ar tikrai manai , kad kas nors kada nors toki kieki perziures :). Net ir
pats ar noresi perziurineti ir atrinkineti tokius kiekius.
Debesys, kad ir google daugiau kaip 15Gb nemokamai taip pat neduoda.
O kelioniu metu iskeliu tik del to kad pametus, sugadinus neprarasciau visu
nuotrauku.
Jei turi bent plansete, tai kai kurios paprastus USB fashus palaiko tai tie
jau ir 64Gb be problemu yra.

--
-------
Donatas