Tema: Re: Garmin Nuvi 54LM
Autorius: Sniegas
Data: 2014-10-25 20:14:46
Na, iš mano varpinės žiūrint neklystu, nes geros navigacijos pigiai
nenupirksi, o jos man tik vienai kelionei reikėjo. Jei atvedė iki
Mančesterio, parves ir atgal, o po to planšetinis bus naudojamas pagal
paskirtį, o navigacija gulėtų stalčiuke arba būtų pigiai parduota. Geras
planšetinis geriau, nei pigi navigacija. Yra galimybė ir Tomtom žemėlapius
nusipirkti, tik kainos nežinau. Skirtumas būtų tada tik jos pritvirtinime
automobilyje, visa kita tas pats.