Tema: Re: Garmin Nuvi 54LM
Autorius: Kauno Budulis
Data: 2014-10-23 22:08:19
ble.. nu negi jau tiek nuubagejom kad dezl'u garmino neziurim....
anie fantastiki furoj. pas mane 760 modeliuks jau 2 metai tarnauja.
yra pigesnis "dezl560 berods. visi jie LTM
CZ, D, B, NL  PL, DK, SE, N, FIN "nuveda ïki duru" ivertinant tiltus,
svorius ir pervaza

nu o jei reik kad ir filma rodytu ir radija ar dar koks bbs butu... tai tik
china all in 1

p.s.NE REKLAMA