Tema: Re: Sicilija, transportas
Autorius: Bronco
Data: 2014-09-12 03:24:02
On 2014-09-11 18:56, dpi wrote:
> Na kol kas didelis pasirinkimas po poros savaiciu (net ir po savaites)..

Kaip pasakojau, kontekstas buvo nestandartinis, karas kaip ne kaip, gal
tai lėmė tokį ablomą su auto pasiūla, tiksliai nežinau.

> O kaip del draudimu, imat Refundable excess per brokeri ar pilna draudima is
> nuomotojo? Blogiausia kiek ziuriu, kad su nuomotojo pilnu draudimu online
> neina, t.y. nesimato kainos ir vietoje gali uzgiedoti kiek panoreje.

Su excess draudimu per brokerį gaunasi ženkliai pigiau, o ar jo aplamai
reikės, tai nebent Vanga atspėtų. Aš imu per brokerius, bet dar ne karto
neprireikė net ir toje pačioje Sicilijoje.

> Paprastai imu refundable per brokeri, pasinaudoti neteko tfu tfu, bet ta
> Sicilija, jei jau tokia baisi..

Baisu ten tik Palermo ir kažkiek Catania, kitur nieko baisaus.
Faktiškai, su auto neverta tik į šituos du miestus lįst.

> Ps. auto kaina bent po 20eur/dienai dasideda perkant virs savaites. Tai
> manau pirmas 3d gyvenant Palerme/Mondello jos neverta imt.

Neverta. Imkit nuo Palermo su grąžinimu oro uoste ir bus ok. Iš Palermo
geriau ne piko metu išmint ir kaip nors susidorosit.