Tema: Re: Sicilija, transportas
Autorius: S54
Data: 2014-09-03 15:24:17
xz, Trapani-Palermo tikrai jokiu problemu su autobusais, toliau neteko
vazineti.
Pajury nelabai gulinejom, teko buti tik Cefalu - patiko.

On 2014-09-01 19:41, dpi wrote:
> Ar pavyktu issiversti nesinuomojant auto visam buvimo laikotarpiui? Pvz
> pradzioje nuvaziuoti i koki kurorta autobusu, pailseti kelias dienas prie
> juros, o veliau ten paemus auto kelias dienas pakeliauti skirtingomis
> kryptimis. Kiek skaitau atsiliepimus, tai su viesu transportu labai
> prastai.
> Gal butu rekomendaciju kokiame mieste bazuotis tokiu keliones rezimu?
> Turbut
> geriau arciau oro uosto (Trapani ar Comiso), kad nereiketu puse dienos
> vaziuoti autobusu.

Atsakysiu labai konkrečiai, nes esu asmeniškai patyręs, ką reiškia būti
Sicilijoje be auto. Buvome be auto ne todėl, jog kažką taupėm, o todėl,
jog tais metais NATO vykdė kovinius skrydžius Libijoje ir tam naudojo
(pusiau) karinį oro uostą Trapani. Būtent todėl išsinuomoti auto net
likus pusantros savaitės laiko iki skrydžio buvo mission impossible.
Todėl 4-ias dienas keliavom autobusais ir tik vėliau pavyko Sirakūzuose
gauti auto už santykinai krikščionišką kainą.

Remiantis šia patirtimi galiu iškart pasakyti - taupyti auto nuomos
sąskaita Sicilijoje yra absoliučiai kvailas užsiėmimas. Na o bet tačiau,
savo nosiai savas grėblius visada mielesnis, todėl galite bandyti. Tik
nesakykite po to, jog nebuvote perspėti :]