Tema: Re: Kelione spali
Autorius:
Data: 2014-09-09 12:12:16
Butent.
Siuo atveju musu datos nera tiksliai fiksuotos, ieskom kada pigiau skristi.
Ivairios alternatyvos irgi svarstomos tam kad nereiktu moketi beprotiska
kaina.
Super komforto viesbuty mums irgi nereikia, jei tik svaru ir tvarkinga tai
ir ok.
Is kitos puses norisi nuvykti ten kur dar nebuvom, arba buvom
seniai/trumpai.