Tema: Re: Kelione spali
Autorius: alm
Data: 2014-09-09 11:32:41
kas nori mato problemas, o kas nori galimybes

aš prieš kelis metus už traukinį iš Stokholmo iki Narviko (toliausiai
šiaurėj kiek ten įmanoma traukiniu) mokėjau 36 Lt

valgyt galima įsidėti

ir t.t.

aišku paprasčiau važiuoti turistaut į kokią Čekiją Slovakiją kur gali
jaustis žmogum ir neskaičiuoti centų, bet jei yra noras pamatyti -
visada galima ką nors sugalvoti