Tema: Re: [Req] Internetiniai įrankiai roadtrip'o planavimui
Autorius: route 666
Data: 2014-07-11 12:58:03
Aplink Čekijos rojų pavasarį privargom ir prigaišom su nakvynės paieškom
berods savaitgalį (ar tai kažkokių švenčių metu) ant masinio vokiečių
desanto užtaikę, nors ir  palapinę atsargai turėjom (atsiprašom, bet nėra
vietų), ir didelių reikalavimų nakvynei nekėlėm. Teko pasukus atgal kiek
tolėliau pasieškot.