Tema: Re: [Req] Internetiniai įrankiai roadtrip'o planavimui
Autorius: kaiser
Data: 2014-07-11 10:51:35
Neatspėjai.
Jei pro Čekiją tik pravažiuoji, tada jo, ką ten priplanuosi. Bet kai
nusimato 4 nakvynės Čekijoj ir viena Lenkijoj, tai aš geriau
pasiplanuosiu. Ekipažui priklauso ir 1,5 metų kukulis, tad aš naktį
blaškytis bandydamas surasti kur pernakvoti neturiu jokio noro. Nes kaip
ir buvo rašyta, nuvažiuosi vienur nesitaręs ir greičiausiai liksi nieko
nepešęs, dar kitur gali kaina nepatikti. Visgi vidurvasaris.
Šiaip ar taip, tema ne "keliauti planuojant ar ekspromtu". Tad tamsta
gali keliauti nors ir butelį išsukęs jo kakliuko kryptimi ir džiaugtis
kaip buvo smagu pasivažinėti greitkeliais, o aš keliausiu taip kaip man
priimtiniau.

Iš kur tas durnas mentalitetas, "Tu mėgsti varškę? Tai tu durnas,
obuoliai geriau, nes aš juos mėgstu"...

--
kaiser