Tema: Re: indija, mumbay-goa
Autorius: qwerty
Data: 2014-07-11 10:17:13
Praleidom gera savaite https://goo.gl/maps/qKhye  Nirvanoje. Man patiko,
ramiau nei Goa, rusu nesutikom, pagrinde normalus europieciai. Issinuomuoji
pirda pasivazinet po apylinkes, nueini peskom iki Half moon beach ar
Paradise beach. Ten dar ramiau.
Lankytinu vietu yra aplink, organizuojami turai is Gokarnos.
Buvom dienai nuleke iki Agonda beach, siauriau, jau Goa. Ten jau vakareliai,
pilna rusu, zodziu atmosfera nesulyginama.

Nusileidus pieciau rekomenduotina aplankyti Munar https://goo.gl/maps/aPoYP.

Dar vietiniai skrydziai nera baisiai brangus. I koki Varanasi nulekt butu
potyris neblogas :)