Tema: Re: indija, mumbay-goa
Autorius: news.omnitel.net
Data: 2014-07-09 13:01:37
apie ka ir kalba :), realiai jei nupriksiu bilietus, tai manau ten bus tik
stotele atskrist nuskrtist :)

"Herkus"  wrote in message news:lpiv3r$ing$1@trimpas.omnitel.net...

prieš savaitę grįžau iš Mumbajaus. 5* viešbutis (The Orchid), o pelėsių
kvapas iš rūbų po pirmo skalbimo dar neišėjo:) Rekomendacija - ypač
kreipk dėmesį į atsiliepimus apie viešbutį, nes kainų ir žvaigždžių ir
klaidinančių nuotraukų iš hotel saitų sočiai.