Tema: Re: dar apie auto nuoma
Autorius: bzik
Data: 2014-07-08 11:10:28
Niekad jų ir neieškojau. Paskutiniai 3 nuomos atvejai (Avis, Goldcar,
Europcar) buvo rezervuoti mano vardu iš virtualios kreditinės. Sutartis
forminama mano vardu be papildomo vairuotojo. Paduodama žmonos kreditinė.
Jokių problemų, išskyrus papildomą mokestį, kurį pritaikė Avis.

"benamis"  wrote in message news:lpg8km$aep$1@trimpas.omnitel.net...

Na parodyk tas eilutes, kurios tai leidzia daryti, nes man nesiseka surasti.
Gal imant paslauga "papildomas vairuotojas" sueina kreditke su kito zmogaus
pavarde?

"bzik"  wrote in message news:lpg8fn$ab6$1@trimpas.omnitel.net...

jokios rizikos, nes net Afrikoje taip galima daryt :)

"benamis"  wrote in message news:lpg4lg$74j$1@trimpas.omnitel.net...

Na kazkaip nerizikuociau to daryti ir meginti isaiskinti kokiam
italiuksciui, kad va pas jus taisykles ta leidzia. O ir siaip skaitydamas
taisykles sutikdavau tik tokias salygas:

For all “Pre-Pay Online” bookings, the person in whose name the vehicle is
booked MUST be the person whose credit card is used.

"bzik"  wrote in message news:lpg4f5$6t3$1@trimpas.omnitel.net...

galima. Tik reiktų pasižiūrėt nuomotojo tvarką, nes šiemet AVIS už tai paėmė
10eur. Rezervacija ir sutartis buvo mano vardu, o fiziškai kreditinę
pateikėm žmonos.

"Ostapas"  wrote in message news:lpg01l$3jg$1@trimpas.omnitel.net...

Labas rytas,
Durnokas klausimas, ale niekada neteko susidurt... A galima automobilį
rezervuot su viena kreditke, o paskui vietoj paduot kitą? (pavardės irgi
skirsis)
Greičiausiai bus Hertz.it, jei ką.