Tema: Re: dar apie auto nuoma
Autorius:
Data: 2014-07-08 10:46:51
As katik nuojausi masina is Thrifty-Hertz Paryziuj. Tai sutartyje labai
aiskiai buvo parasyta kad kortele kuria pateiki paimdams masina turi buti
isduota to kuris nuomojasi (t.y. pagrindinio vairuotojo) vardu. Kortele
turi buti kreditine.
Su kokia kortele rezervuoji masina matyt neturi reiksmes. As rezervavausi
su debitine kortele, o pasiemiau masina su visai kito banko kreditke.

Ar praktiskai praleistu su kito zmogaus kortele nezinau, bet man atrodo
kvaila rizikuoti. Nors nuomos punkto personalas man pasirode tikrai
geranoriskas.
Be to jei kitas zmogus duoda savo kortele, tai jis turetu pasirasyti kokia
tai sutarti, kad sutinka prisiimti atsakomybe, jei tu sudauzysi masina.