Tema: Re: Kelione i konferencija JAV
Autorius: eSSas
Data: 2014-06-30 11:40:24
On 6/30/2014 10:59 AM, Audrius K. wrote:

> Siaip tai su "Relax" atsargiai. Jei tai bus islaidu atlyginimas, tai
> viskas gerai. Bet jei tai kazkur bus fiksuota kaip uzmokestis uz
> paranesima, tai gali ir pakliuti...Ypac, jei apie tai suzinos
> imigracijos tarnyba tau pries ivaziuojant. Juk yra neileistu muzikantu,
> kurie norejo surengti ten kelis koncertus :-))

Manrods gerbiamasis girdėjai varpus kažkurioj parapijoj, bet ne toj ir
ne apie tai. Muzikantai į koncertus važiuoja su kontraktais.
Konferencijoms jokie kontraktai nepasirašomi, tai ne to profilio
užsiėmimas. Manau, klausėjas dar nepasiekė to lygio, kai paskaitos
skaitomos kontraktiniu pagrindu už labai konkretų atlygį - tada
neaiškumų dėl įvažiavimo į šalį nekiltų, tuo pasirūpintu agentas

S.