Tema: Re: Kelione i konferencija JAV
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-06-30 10:59:38
On 2014-06-30 09:12, eSSas wrote:

> Paprastai tai traktuojama ne kaip užmokestis už darbą, o išlaidų
> atlyginimas. Darbo kontrakto juk nepasirašinėsi, taigi niekas tau darbo
> vizos neišdavinės. Relax

Siaip tai su "Relax" atsargiai. Jei tai bus islaidu atlyginimas, tai
viskas gerai. Bet jei tai kazkur bus fiksuota kaip uzmokestis uz
paranesima, tai gali ir pakliuti...Ypac, jei apie tai suzinos
imigracijos tarnyba tau pries ivaziuojant. Juk yra neileistu muzikantu,
kurie norejo surengti ten kelis koncertus :-))

Audrius K.