Tema: Re: slovakijos tatrai birzeli
Autorius: st
Data: 2014-06-16 18:09:07
tai va, grizau is keliones, visi miesteliai dar stipriam off season. trasos
dar nepilnai paruostos, kad ir tos paprasciausios. nesenai matosi buvusi
galinga audra, labai daug isverstu medziu (nuo vysnia hagy iki strbske
pleso) kurie dar nesutvarkyti ir uzkrite ant keliu (bet praeinama). virsuje
sniego dar pasitaike, kai kur ir nemazai. trasos zenklu reikejo kai kur
paklaidziot kad surasti taka (cia tie kur ofiicialiai neatidaryti). zmoniu
srauto nera, per diena gal 3-5 poras sutikom. gavom vysnios dydzio krusos, o
visa kita ok. ai, keltuvu kaina nemaloniai nustebino, buvo planai pasikelti
is lomnicos dviem keltuvos i auksciausia taska, tai kaina vienam zmogui
26+18 eur. jei kas planuojat lengvesne diena, turekit omenyje.