Tema: Re: slovakijos tatrai birzeli
Autorius: Sail
Data: 2014-06-06 11:07:42
Kiek buvau tai supratau, kad ten tiesiog kai kurie takai oficialiai atsidaro
nuo birzelio 15 del ziemos ir sniego, kiti tai tikrai turi veikti.

Ir speju kad jei vasara silta ir salygos geros galesi praeiti bet kuriuo
taku, nors ir oficialiai jis nuo birzelio 15. Bet cia tik spejimas.

Mes vienu tokiu aukstu taku nuejom iki Zelene Pleso, grazus takas, bet jau
buvo tik tik po birzelio 15.