Tema: Re: Austrijos alpes, Insbrukas?
Autorius: Linelis
Data: 2014-06-12 11:49:56
>O tai kur as rasiau, kad greta pono sedejau ????
Tai gal kitą kartą tiesiog "protingai" patylėk, ir neaiškink man apie
vairavimą
P.S. ir debilu manęs nevadink

peace

On 2014-06-12 10:32, Linelis wrote:
> wow, esu nustebintas tamstos įžvalgumu ....
> kažkaip nepamenu tamstos sėdint šalia manės nei per varžybas,
> anei nei vienoje kelionėje ....  nu bet tu sakai - tu žinai ....

O tai kur as rasiau, kad greta pono sedejau ????

Bet is pono zinutes, kad ten reikia super duper auto, nes kaladeles
dega, variklis kaista isvada viena - vaziuojama buvo rezimu gazas dugnas
- stabdis - gazas dugnas...  Nes vaziuojant normaliai kalnu rezimu nei
ten variklis kaista, nei stabdziai...

Audrius K.