Tema: Re: Austrijos alpes, Insbrukas?
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-06-11 15:34:45
On 2014-06-11 10:04, Linelis wrote:

> beje, automobilis rekomenduojamas patikimas,

Nesupratau...

  ypač stabdžių sistema,

??? O ka, siaip vazineji neveikianciais stabdziais???

> nes į kalną pjauni dugnais,

O kam?? Ar tik tam, kad uz vairo - debilas???

  kaista variklis,

Nuo ko?? Ypac, zinant, kad ten aukstis iki 2,5km, ir karsciausia vasara
ten nebuna karsta.

  smirda viskas ..... :)

Nebezdek, ir nemirdes.

> o nusileidinėjant dega standžiai,

Pirma karta kalnuose, kad stabdzius degini????

  visi varo smirdintys,

Kazkodel as tik kelis debilus, nemokancius vaziuoti kalnuose sutikau.
Visi kiti nei kaito, nei smirdejo...

  nes variklis
> pilnai nesugeba stabdyti,

Cia pats sugalvojai??

> būtinai reikia prilaikinėti su stabdžiais ....

Na, jei debilas, tai visam...   (del nedidelio pristabdymo pries pat
posuki dar nei vienam stabdziai neuzkaito...)

Audrius K.
P.S. Esu tuo keliu vaziaves 2 kartus. Nei stadziai dege, nei varikli
reikejo pjauti. Normalus kalnu kelias, ir tiek. Kaip ir begales kitu  -
Transfegerešano kelias Rumunijoje, Trolstigenas - norvegijoje ir t.t.
Nei viename nei kas kaito, nei varikli pjauti reikia...  Ir is viso -
variklis greiciau gali pradeti kaisti kokioje kroatijoje pajuryje kylant
i 200-500m aukscio kalna, negu alpese. Nes Kroatijoje buna ir 45
celsijaus laipsniai karcio - taigi kondicionierius dirba pilnu pajegumu,
ir jei radiatorius uzklijuotas musemis, gali pradeti kaisti. Bet ne
alpese, kur gerai, jei 20 laipsniu bus...