Tema: Re: keliones planas MALTA
Autorius: Edo
Data: 2014-05-16 08:45:29
Autobusai jau pakeisti kažkokiais naujais kinietiškais. Bet jo, net į
užkampius gali nuvažiuoti su jais, tik kad gal biški ilgiau užtrunka
negu su mašina. Jei nori apvažinėt visą salą ir viską apžiūrėt per 3-4
dienas, tai tikrai verta galvot apie mašinos nuomą.

Man top atrakcijos Maltoje buvo - Ħal Saflieni Hypogeum, Mnajdra ir
Ħaġar Qim salos pietuose (Maltos Stonehenge variantas), Dwejra įlanka su
taip vadinama vidinė jūra ir ažūriniu langu Gozo. Aišku Valetta, Mdina
irgi visai įdomu pasivaikščiot. Dėl pasipliuškenimo - geriausias
paplūdimys turbūt bus Ramla Gozo saloje ir Blue Lagoon Comino.

E.