Tema: Re: keliones planas MALTA
Autorius: Bronco
Data: 2014-05-15 14:46:44
On 2014-05-13 22:53, ZzZz wrote:
> geriausia kas yra Maltoje - tai keltas i Sicilija (c).

:)))

O jei rimtai, tai yra keli objektai, kuriuos verta pažiūrėti, pvz.
senovės architektūrą Maltos saloje Valletta, Gozo - Victoria, na ir
galima Comino saloje pasipliuškenti ir panardyti Blue Lagoon :) Ten
vakarais suplaukia laivais ir jachtomis tusovščikai ir vyksta tūsai, tai
galima ir kokią vakarinę ekskursiją tenai surengt :) Nors aš tada
gyvenau pačiame Comino, tai iki Blue Lagoon nueidavau pėstute per 10 min. :)

> O pacioj saloj viska autobusu gali apvaziuoti.

Netgi, patartina. Ten visai prikolni tie senoviški autobusai :) Be to,
nėra ten kur važiuoti su tuo auto ir tektų dar jį kilnoti iš salos į
salą keltu. Autobusai kursuoja ten gerai, bilietų kainos nedidelės (bent
jau buvo prieš keletą metų), tai pilnai pakanka autobusų ir savo kojų. IMHO.