Tema: Re: Kur šilta jūra po savaitės?
Autorius: Audrius
Data: 2014-04-03 21:59:55
    Pernai, geguzes 02 - geguzes 16d. Tunisas, Monastir rajonas. Du vakarus
buvo lietus ir temperatura nukrito iki mazdaug +10-13, reikejo uzsimest
striukes. Visa kita laika dienomis nuo +24 iki +27, rytais nuo 08val jau
ganetinai karsta. Juroje visas dienas, kai tik prieidavau iki vandens,
maudziausi be vidinio balso priestaravimu "lipk i kranta", t.y. vanduo sieke
karstos vasaros vidurio Baltijos vandens temperatura.
    Pernai, birzelio 27  liepos 04d. Tunisas, Gammarth (Tunisas, t.y.
sostine) rajonas. Oras jau tipiskai karstas, taciau vanduo ne ka siltesnis -
sieke +22-23 laipsnius, t.y. vos 2-3 laipsniais daugiau, nei kad geguzes
menesi 100 km pieciau...