Tema: Re: Kur šilta jūra po savaitės?
Autorius: bzik
Data: 2014-04-03 08:20:49
ir skrist toli link ekvatoriaus ar už jo. Balandžio pab. Maroke į Atlantą
buvo galima įlįst minutei tik gerai pasikaitinus. Pernai balandžio pab.
Ispanijoj į Viduržemio jūrą gal iki pusės blauzdų buvau įbridęs. Nepakako
net oro t, kad kaitintis.

On 2014-04-01 23:33, svk wrote:
> Kur galima po geros savaitės rasti šiltą jūrą? Viena sąlyga - pasiekiama
> su mašina, ne per pusę pasaulio pervažiavus.

Balandžio pradžia dabar, todėl Europoje šiltos jūros niekur nerasi.
Gegužės mėnesį Viduržiemio jūra pašyla iki 17-18C geriausiu atveju, o
dabar vandens temperatūra bus juntamai žemesnė. Šiuo metu prie šiltos
jūros reikia skristi lėktuvu, o ne mašina važiuoti.