Tema: Re: Ka idomaus pamatyti Normandijoj?
Autorius: svk
Data: 2014-03-28 11:20:35
Jei jau būsit šalia San mišelio, tai šalia yra San malo miestelis su kinų
siena aplink miestelį, ant kurio galima pasivaikščioti, pavalgyti ir
apsipirkti. Labai vertas aplankymo miestelis!

parašė naujienų news:lh3b25$qrb$1@trimpas.omnitel.net...

Del San Mishelio tai aisku. I Etretat pasistengsim uzsukti.

Dabar svarbiausia reikia greit apsispresti kur buto ieskoti. Ar apie
Caen-Le Havre ar Granville-Malo. Atstumas tarp ju nera didelis, bet iki
Caen-Le Havre nuo Paryziaus visu simtu kilometru trumpiau vaziuoti.