Tema: Re: Ka idomaus pamatyti Normandijoj?
Autorius: Tomas
Data: 2014-03-28 09:26:20
Butinas aplankyti objektas yra Etretat miestelis su savo uolom juros
pakranteje, man San Mishelis visiskai nublanko po apsilankymo tame
miestelyje. Siaip tai San Mishelio vienuolynas tik is toli ispudinagai
atrodo, viduj eilinis turistinis popsas, antra kart tikrai neiciau, ir
kazkiek gailiuosi kad pirma kart irgi ejom i vidu, visiskai uztenka prie jo
prieiti ir ten aplink ji pavaikscioti ar ant akmenu pasedeti apacioje kur
potvyniai-atoslugiai buna...