Tema: Re: Olandija ir grybukai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2014-03-04 17:02:03
Zinau, tik, kas viesai skelbiama. Tyrejas sake, kad skambino is savivaldybes
ir primygtinai prase, kad apklausai butinai butu kvieciamas Vilniuje, nes
yra norinciu cia vietoj pasisneketi. Kiek zinau, Zegonskas ten kazka apie
babkiu pizdinima yra prisisnekejes ir panasu, kad info ne is pirsto lauzta.
Tad noras visai suprantamas - po apklausos vietoje pilnai tiketina, kad jau
butu "ai, man tik sake", "cia ne taip supratot", ir panasiai. O vat Kaune,
saviems, jau gales papasakoti kaip viskas is tikruju buvo. Nes faktas, kad
ten tie Zuoko patarejai tikrai prie kai kuriu projektu neblogai pasisilde,
tik niekas iki siol apie tai atvirai kalbeti neisdryso.

"Arun@sUser"  wrote in message news:lf4pgd$m17$1@trimpas.omnitel.net...

O tai kur ji zada isvezt?
I Skuoda koki su zajava apie neisvykima?