Tema: Re: Olandija ir grybukai
Autorius: Sail
Data: 2014-03-04 16:46:57
Bet tai patikrinta informacija, kad smartshope is po prekystalio dar bus, ar
tik speji?

Sneka ne apie vadinamus triufelius, kurie eina oficialiai, o apie grybukus.
Shroom taip vadinami. Uzbanino juos nuo 2008 m.
Buvau amsterdame ir anksciau, ale noro pabandyt kazkaip nebuvo, o ir infos
truko. Dabar gi kazkaip idomiau.