Tema: Re: Vietnamas
Autorius: Killah
Data: 2014-02-25 11:53:49
Labas ,

skrendu is varsuvos i bankoka, ir tada i vietnama. Taip pigiau nei
ieskoti tiesioginio skrydzio i vietnama. Is varsuvos su qatar airways
iki BKK 450eur. Is ten su air asia +-100eur iki vietnamo.
Finair is lietuovos atrodo 2300lt iki bkk. Buvo dar akcija su KLM ,irgi
i BKK , kaina buvo ~460eur.
Del kitu portalu kur ieskot , tai nelabai zinau. toli.lt/naujienos buna
imeta akciju, bet kolkas holidaypirates be konkurencijos :)