Tema: Re: Vietnamas
Autorius: Lcd
Data: 2014-02-24 21:02:15
Na trumpai pasiaukosiu liaudies labui:):

Didžiąją dalį laiko rekomenduoju skirti šiaurinei ir centrinei daliai.
Pietuose iš įdomybių tik Dalat.
Saigonas iš vis paliko labai vidutinišką įspūdį.

Preliminariai rekomenduočiau taip (čia skubriai):
Sapa ir apylinkės - 2-3 dienos
Halongas ir co - 2 dienos.
Hanojus - 2 dienos (tikrai įdomus miestas).
Parfiumerinė šventykla - 1 dienos ekskursiją pirkti (must see).
Nin bin - 3 dienos (labai daug įdomių objektų, nuomotis mašiną su
vairuotoju arba dviračiu).
Phong nia uolos - 1 d. (nebuvai, bet sako labai verta).
Hue - 1-2 dienos (nieko labai įspūdingo, bet pakenčiama. Imperatoriaus
rūmai labai neįdomūs).
Hoi An - 2 dienos (1 dieną skirti marmuriniams kalnams).
Danangas - nebent pliaže kokią vieną dieną.
Nha thrang (labai daug turistų, vietinė Palanga) - 1-2 dienos (yra
aplink ką pažiūrėti ir šiaip savotiška vieta).
Dalat - 1-2 dienos (nebuvau, bet atsiliepimai labai geri).
Saigonas - 1 diena (man asmeniškai nepatiko. Hanojus pasirodė daug
įdomesnis. Tikrai neblogas tik kinų kvartalas).
Mekongo delta - atsiliepimai prieštaringi. Nebent nebesinorės pangasijos
daugiau valgyti:)

Patarimai:
Šalis pigi. Viešbučių rezervuotis nereikia. Jų daug ir labai gerų.
Taksi labai brangus lyginant su viskuo kitkuo.
Keliauti geriausia traukiniais, bet jie brangesni ir sunku nusipirkti.
Miegamieji autobusai pakenčiami. Lėktuvai labai pigūs jei pirkti iš anksto.

Labai apsimoka pirkti dienos ekskursijas. Paprastai niekur neperku, bet
Vietnamas buvo maloni išimtis. Puikus price/perfomance. Aišku ne visur:)