Tema: Re: SIXT auto nuoma apgavo
Autorius: monbazillac
Data: 2014-02-13 01:40:52
Man pernai vasara Europcar prancuzijoje, bezziers irgi iskrete bajeri -
kai grazinau masina, kioskas oro uoste nedirbo, reikejo tiesiog imesti
rakta i dezute. Ta pati vakara su ryanairu turejau skrydi link namu. Po
kurio laiko ziuriu, kad papildomai nuskaiciavo nuo kreditines uz dar
viena diena.

Tai didelis dekui lietuviskam Europcar - gan operatyviai viska sutvarke,
Ryanairo boarding pasas padejo irodyt, kad fiziskai negalejau dar viena
diena vazineti ten. Bet sunervino siek tiek.