Tema: Re: SIXT auto nuoma apgavo
Autorius: no
Data: 2014-02-12 15:30:17
As pradejau kara su Hertz. Ilga istorija, per auto nuomos tarpininka buvo
rezervuota viena zmogaus kreditke, mokejau oro uoste Italijoj savo kreditke.
Rezultatas toks: web saitas - tarpininkas nuskaiciavo pinigus ir niekad
negrazino (apie 700 litu), tada Hertz is mano kortos is karto nuskaiciavo uz
nuoma, plius po keliu menesiu dar karta ta pacia suma nuskaiciavo. Zodziu
apiplese 2 kart. Hertz turi atstovus Lietuvoje, tai laukiu atsakymo is ju
(zadejo pasirupint per 10 dienu), web tarpininkas neatsake nei i viena is
keliu siustu uzklausimu. Paskambinus i banke patare rasyti pretenzija ir jau
rupinsis situo reikalu bankas. Ta ir padarem. Reikejo auto nuomos sutarties
ir kitu duomenu