Tema: Re: Taxi ir mobilus Marakeche
Autorius: Kapitonas Tenkesas
Data: 2014-01-07 22:03:34
Sveikas,

buvau ši rudenį Maroke, tame tarpe ir Marakeše.

1. Taksistai siūlo paslaugą už kažkokią kainą (bent 4 kartus didesnę). O
šiaip - reikia reikalauti skaitliuko. Daugiausiai pavykdavo prisiprašyti.
Arba imi kitą taksi. Arba važiuoji už tau žinomą ir tenkinančią kainą. Šiaip
ten yra 19 autobusas Djemma el Fna - Menara aerouostas 30 Dh. Nuo 7:00 iki
21:30. Tai būsi kaip ir medinoje. Pačiame mieste yra
http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g293734-i9196-k5837570-Petit_taxis_in_Marrakech-Marrakech_Marrakech_Tensift_El_Haouz_Region.html
nepasinaudojau, tai nežinau ar jie važiuoja į oro uostą, nors jis pagal mane
apsuptas gyvenamų kvartalų, tai kaip ir miestas gaunasi.

2. Labai daug free wi-fi, beveik visi viešbučiai arba free arba duoda
prisijungimo kodą. Nepirkau, užteko viešbutinių.

3. Menaros oro uoste keitykla yra. Kursas mieste bus geresnis. Kai buvau,
mieste už EUR duodavo apie 10.9x MAD, oro uoste - apie 10.6x. Kai kur
vietiniai EUR skaito už 11 MAD (taip mokėjau grynais keliuose viešbučiuose).
MAD išvežti draudžiama, tai bijau Diuseldorfe negausi. Pasilaikyk čekius
(keitimo, bankomatų) - jų gali paprašyti keičiant MAD išvykstant. Daugelyje
keityklų būtinas dokumentas.

Su bankomatais turėjau džiaugsmą:
SEB Visa Electron kortelei buvo uždėtas ribojimas, kad galima nuimti vienu
kartu ne daugiau 2000 Lt. Maroke tas ribojimas man pavirto į ne daugiau 2000
vietinių dirchamų. Dienos limito nepasiekiau, tai nežinau ar būtų
analogiškai.