Tema: Re: Taxi ir mobilus Marakeche
Autorius: bzik
Data: 2014-01-06 10:16:08
mes per 2 sav. gyvenom ir šeimose, ir kalnų kaimuose. Valgėm viską gatvėse,
kas atrodė valgoma ir dažnu atveju tai buvo skanu. Po Maroko pernai
Katalonijoj buvo tokia neviltis, kad maistas nykus, vienodo skonio.

"VaidasB"  wrote in message news:ladn6m$pi0$1@trimpas.omnitel.net...

aišku, aš nekeliavau daugiau negu stupid turist su novaturu, bet maistas
man vien su tadžinais asocijuojasi.