Tema: Re: kuprinė miestui
Autorius: bzik
Data: 2013-08-29 08:02:51
taigi, reiks rast progą užvažiuot pačiupinėt vietoj

"TJ (T@diz)"  wrote in message news:kvlg78$bve$1@trimpas.omnitel.net...

Deuter yra Vilniuje ( Antakalnio g 42 )  ir nepaveiksliukuose :)  -
http://www.lukla.lt/aksesuarai/kuprines-ir-krepsiai-2/mokyklinesmiesto-kuprines
As pats naudoju didziausia ofisine - Deuter Giga Office Pro, telpa kompas ir
dar bele kiek . Parodose prikraunu 15 kg katalogu, laiko kaip briedis.
Kelionese telpa kompas ir porai dienu rubu. Rimta nugaros sistema, kaip ir
visose Deuter kuprinese. Pasuk man ir snektelsim

Tadas Jeršovas
UAB Lukla / vadovas
Antakalnio g. 42, Vilnius
Tel. +370 620 10880
El. paštas : tadas@lukla.lt
www.lukla.lt
www.facebook.com/luklalt

"bzik"  parašė naujienų news:kvkljv$lh8$1@trimpas.omnitel.net...

Daug žiūrinėjau aprašymų, bet taip ir likau pasimetęs. Laptopinės kuprinės
dažniausiai nebetinkamos kažkam negabaritiniam, o kitokios kuprinės daugiau
laisvalaikio dizaino. Akys rimčiau užkliuvo už Wenger gaminių
http://www.amazon.co.uk/Wenger-GA-7357-02-Carbon-Inch-Backpack/dp/B001LA57ZQ.
Bet po eilinio pasižiūrinėjimo Deuter asortimente vėl likau pasimetęs.
Užsidėjau biudžetą iki 300, tai į jį patenka šimtai variantų :) ir visi
paveiksliukuose.

lenovo žiūrėk. Turiu jau antrą.