Tema: Re: kuprinÄ— miestui
Autorius: bzik
Data: 2013-08-28 14:53:04
šios man kiek per kukliai atrodo. Dar idėjiniam short liste tokios
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Dsports&field-keywords=DEUTER%20Giga%20Backpack

wrote in message news:kvko05$ocp$1@trimpas.omnitel.net...

As apziurejau:
http://www.amazon.co.uk/Swissgear-GA-7305-14F00-Synergy-15-6-Laptop/dp/B000NONHYY
ir
http://www.amazon.co.uk/Wenger-Swissgear-GA-7359-02F00-Computer-Backpack/dp/B003DR2ORO/ref=pd_sxp_f_pt

Nusipirkau antra, t.y. dvigubai pigesne ir paprastesne. Ne del kainos, o
del svorio. Ta brangesne labai sunki. Beto tokia galybe kisenuku man tikrai
nereikalinga, tik sudaro salygas bereikalingam chaosui.

Pigesne man pasirode daug patogesne kasdieniniam naudojimui. Be to -1kg
labai gerai keliaujant. Laptopui ten irgi pakanka apsaugos. Kadangi didele
sekcija tik viena, ji siek tiek didesne ir visai talpi.