Tema: Re: ventaine
Autorius: pavidalas
Data: 2013-08-27 13:20:14
Tai viskas zb, nes kitas variantas didesnei seimai tai tik didelis kambarys
viesbutyje, bet gerokai brangiau. O cia trumpam tai visai fain, vaikai kasio
aikstelej davesi su kamuoliais, teniso stalas yr. Tik va galvoju, kad jei
kas svetimas uzsimanytu ten kasi zaist tai jau butu nei sis nei tas, nes tas
numeris tiesiai i ta kasio aikste iseina, kaip kokie persirengimo
kambariai.. Bet kita karta bandysim palatke imt.