Tema: Re: ventaine
Autorius: pavidalas
Data: 2013-08-27 08:04:40
Mes jau kelinta vasara adaptuojames po Nidos vienai nakciai. O siemet kaip
tik kamsciai autostradoje gryztant i Vilniu tai visiskai super
pasivazinejimas per panemune gavosi. Siaip ten grazu ir skaniu zuvies
patiekalu galima pavalgyti. Su valtim ar baidare po marias paplaukioti. O
tas seimyninis numeris apie kuri klausiau, tai toks ankstokas, bet vienai
nakciai tai dzin. Ai, ir atskiri kambariukai susisiekia per wc :)