Tema: Re: Ryanair persedimas
Autorius: panda
Data: 2013-08-16 23:36:38
tu blin gali nutikti daug - pvz lektuvas 10 min paveluos - ka tada? 35 min
tikrai yra karmu testavimas.
su normaliais 35 min connectionais skraidom ir problemu nematom - tiek per
HEL, tiek per CPH, tik bagazas nevisada susiconnectina.

"e-Kerepla"  wrote in message news:kuivah$42d$1@trimpas.omnitel.net...

Nu blin... nu kiek laiko trunka išlipti iš lėktuvo, nueiti 100m iki
'security', nusiimti fufaikę ir metalinius daigtus, išsiimti laptopą, vėl
viską susipakuoti ir nueiti iki vartų?
Man max 5-10min. Na ok, jei parveža autobusu, gal ir 15min.

Susidaro įspūdis, jog šnekat ne apie Ryanair'ą su nupezusiu 737-300/500 ir
persėdimą kažkokiame visų pamirštame tvartukyje,
o apie Lufthansą su 747, ar A380 ir persėdimą JFK.

Nors jei su karmom kaip pas Shlipsą ir atsilupusiai žioplinėjant, tai gal ir
išties "mission impossible"...