Tema: Re: Ryanair persedimas
Autorius: e-Kerepla
Data: 2013-08-15 19:59:18
hmm... čia mes turim omeny praėjimą per 'rentgeną'?
Kai kur reikėjo, kai kur ne. Tvartukuose tų 'security procedūrų' praėjimą limituoja tik asmeniniai sugebėjimai greitai nusirengti/nusiimti metalinius daigtus.
Didesniuose oro uostuose nu gal max 10min tenka palaukti.
Apyrimčius tikrinimus apturėjau tik skrendant į JAV iš Helsinkio bei Heathrow, tuomet 'rentgeno' praėjimas +klausimyno/anketos atsakinėjimas +random check'as (su papildomu 'rentgenu', apieškojimu ir cheminiu testu) truko nu max 15min.
Švedijoje pvz. Arlandoje ar Skavstoje prie vienų vartų išlipi ir iki kitų nueini be jokio tikrinimo.

Kiek teko skristi su ryneiru, tai jie pagrinde per 'tvartukus' ir teskraido, kur viso 'oro uosto' praėjimas kartu su chekinu/security tetrunka 5-10min.
Todėl man natūraliai nesuprantami Jūsų 'mission imposiblai'.

Dar kiek teko pastebėti, praktiškai visada lėktuvai atskrenda ansčiau nei numatyta, bet nei karto nepamenu, kad išskristų anksčiau nei suplanuota. Todėl praktiškai visuomet gaunasi didesnis lango tarpas tarp skrydžių...

Nors gal čia karmos reikalas...