Tema: Re: Vasara su vaiku
Autorius:
Data: 2009-05-04 14:17:57
Aciu.
As todel ir galvoju apie Puerto de la Cruz, kad ten oras vesesnis :)
O kaip su papludymiais Puerto de la Cruz, ar nebus vieni akmenys?
Bilietus jau nupirkau liepos pradziai, dabar tik viesbuti teliko surasti.
Bijau, kad pietinej daly bus baisiai karsta. Bet gal ten atrakciju vaikui
daugiau?

Ar verta masina uzsisakineti is anksto?
Galvojau pirmom dienom apsidairyti aplinkui pesciomis arba autobusu kiek
imanoma, o paskui 2-4 dienom nuomotis masina.'