Tema: Re: Vasara su vaiku
Autorius:
Data: 2009-04-28 13:41:08
Kontaktai ir konkretus viezbuciai labai idomu. Kaip ir pasiulymai ka verta
aplankyti.
Ar yra reguliarus autobusu reisai is oro uosto i ivairius miestelius? O gal
ir taxu nelabai brangu? Del kelioniu po sala tai galvojau nuomoti masina,
bet nesinoretu nuomoti nuo pat pirmos dienos. O gal autobusais keliauti
pakankamai patogu?
Kaip ten plezai smelis ar akmenys, ar patys plezai mokami?

Bandysiu ieskoti pigiu reisu su Spanair'ru, o paskui ieskosiu viesbucio.