Tema: Re: kalnai netoliese
Autorius: upskaskykas
Data: 2013-06-18 09:28:49
Dar jei uzsimanysite aplankyt http://www.spisskyhrad.sk/en.html
parkingas nemokamas yra cia http://goo.gl/maps/SbiAm
nuo nemokamo parkingo pilis arciau. Bet padaryta taip, kad tupiems turistams
atlekiantiems nuo tatru pirmos pilies nuorodos ir parkingai kreipia i mokama
parkinga (nuo jo ziauriai toli ir nueiti). O jei praignoruoji pirmas
nuorodas ir varai is kitos puses atsiranda sekancios parkingo nuorodos.

PS. man ta pilis paliko gera ispudi, galinga ir fotogeniska :)