Tema: Re: kalnai netoliese
Autorius: upskaskykas
Data: 2013-06-17 10:52:05
Man atvirksciai susidare ispudis, kad lenkai turistines apylinkes geriau
priziuri. Slovakai tai tik toj toj pacioj zonoj apsigeneje apsisienaves, o
toliau tai ziauriai viskas apauge.
Paskui apie parkavima tipo gali pastatyt siek tiek toliau nu ka as zinau....
Pernai pvz Strebski pleso parkavimas  5 Eu. visas miestelis parkavimo zona
iki jo privaziavimas apstatytas sustoti draudziama. Tai jei nori masina
pastatyt nemokamai eini 2 km iki jau turistines zonos.
http://goo.gl/maps/DMqdU