Tema: Re: Automobilio nuoma uzsienyje
Autorius: mrlz777
Data: 2013-06-06 15:47:40
Sveikas,

paziurejau per sita psl, tai irgi neblogu variantu kipre yra.
Pasirinkau ir as kipre, limasolli, rodo europcar punkta.
Nu ir product information raso:
CDW Excess: Renters age 25 to 69 excess is approximately EUR 425.00, VAT
included.
Theft Excess: Renters age 25 to 69 excess is approximately EUR 425.00, VAT
included
Liability insurance: Included in all rates.
Liability ins. coverage: Maximum of approx. EUR 30,000,000.00 per accident.

Tai man 425+425 rezervuos korteleje?
Ir jeigu kazkoki ivyki padarysiu tai tiek negrazins ar kaip? :)

Sorry uz durnus klausimus, nu bet blet as nehuja nesuprantu tos nuomos
sistemos....

www.boulingas.net - Boulingo diskusijos.
"sig"  wrote in message news:kopbs0$45a$1@trimpas.omnitel.net...

2013.06.04 17:39, Jurga rašė:
> Ar teisingai supratau - tose mano pavardintose nuomos tarpininkų
> svetainėse teiginiai "Full Insurance/ZERO Deductible" tėra miglos
> pūtimas? Prie langelio man nuomotojas vis tiek rezervuos tuos
> tūkstančius eurų?

nu va mano patirtis
pries 3savaites gryzau, emiau  Trapanio airuoste, nuomavau  per
http://www.autoeurope.eu/ su ju tuo mistiniu Fully refundable excess,
including tires and windscreen visa kaina ~240eur 11d.
iskart pasirinkau Europcar kompanija, puspalyje iskart duoda pasirinkt,
nes apie kitus is ju siulomu buvo atsiliepimai nelabai...

uzhsakiau fiat500, tai toki ir gavau
vietoj europcaras kreditkej dar rezervavo ~360eur (gryzus po gal 4dienu
jau buvo grazinti), europcaras savo pilno draudimo vietoj nesiule, aisku
nebuciau ir emes.

aikstelej apziurejus radau apibruzintus veidrodelius ir prie kapoto
kazkoki kirmina lyg dazai nuskusti, tai liepiau, kad pazymetu. fiatas
buvo nuvaziaves gal 7000km
o del kuro kadangi nebuvo pilnas bakas tai liepe grazint su tuo paciu lygiu.
prasukom apie ~1500km, draudimo neprireike:)