Tema: Re: Automobilio nuoma uzsienyje
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-06-05 21:05:50
On 2013-06-05 15:42, Linas Petkevičius wrote:
> Atsakau ish praktikos (kokiu 200-300 atveju).  Tau pasiseke.

Matyt, kreiva ta tavo praktika su visais 300 atveju. Arba giriesi, ir
tiek. Nes kai emiau auto, maciau ne viena pries tai duodama lapa, ir
niekam ten nieko nezymejo.  Aiksteleje taip pat visi auto buvo panasiaus
lygio, nei vieno namaciau "nuliovo" be pabraizymu.  Kaip manai, visiems
ten "sekesi" ??

  Ar butu
> pasiseke su kitu draudimu, negaliu pasakyti, bet tikimybe praktiskai
> tokia pati. Nepranersineju,

Ka pranesineti?? Akmenuko duobute kapote 3x4mm pranesti ar ne?  Stikle
akmenuko taskas 3x3 pranesti ar ne?? Ir jei aiksteleje tau kazkas
uzkabino tau nematant su savo durimis, tu pravaziavai per tirpstanti
sniega , lietu, ir tai pasimatys tik tada, kai priziurinti kompanija
nuplaus, tu pranesi? Tu tikras, kad niekad neatidavei tokios auto, kur
po nesvarumais yra TAU NEZINOMAS naujas imusimas ?????

nes man pofig...

Kadangi yra pilnas draudimas, tai visokie smulkus gincityni dalygai man
pofig. neskauda galvos. Skirtingai nuo to, jei draudimo nebutu....

  Nu kaip ir be komentaru.
As irgi be kometaru. Jei praktiskai mazai nuomoji, tai tavo problema. Ir
dar niekur nemaciau, kad kas praktiskai visus auto kampus fotkintu. Ir
taip pat neisivaizduoju, kaip imanoma paimant auto pamatyti visus
ibrezimus. Ypac tada, kai tau auto paduoda pravaziavime prie ofiso, o is
paskos laukia dar 3 auto, kada tu pajudesi. Paduodamas kontoros
technikas net variklio negesina, tik lagaminus padeda sumesti i bagzine
ir "mink greiciau", nes jau ne 3, o 5 auto laukia, kada tu pajudesi ...

Audrius K.