Tema: Re: Fotikas i kelione..:)
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2013-04-10 11:11:52
canon sx240 - už ~1kLT.
Aišku dar vieną kitą papildomą batarkę pasiimk ir papildomą kortelę.

Ėmiau, kai reikėjo kažko filmuojančio, bet totall pocket-size (kad galėčiau
įsinešti į O2 areną koncertą pafilmuoti).
Geras optinis zoomas, trumpas zoom-out židinys, 120/240fps filmavimas ir
visokie kitokie bajeriai. (http://www.youtube.com/watch?v=Dl0RWiS_w8A)

Aišku, mano senutėlis Sony F717 su didele šviesia skyle nuotraukas piešia
gražiau, ypač portretines. Bet kol jį išsitrauki kadrui gaudyti -
nerentabilu ten, kur reikia point-and-shoot.

Minėtas X20 galbūt ir gražiau piešia, nenagrinėjau, kokio dydžio matrica
(milimetrais, o ne MP), bet jei nori grynai "pocket size", be jokių
išsikišusių objektyvų - tai įvertink mano paminėtą Canon.

J.

"Dainiushas"  wrote in message news:khb2t0$s3d$1@trimpas.omnitel.net...

dvi batarkės ebėjuje nekainavo 10$ jei gerai pamenu, laiko puikiai. O su
3vnt jau galima gyvent. čia į X10 - nžn, X20 tos pačios ar kitokios?