Tema: Re: Fotikas i kelione..:)
Autorius: Justas
Data: 2013-03-11 00:34:59
Kazkiek muiliniu, tame tarpe ir geresniu kompaktisku fotoaparatu, turi
megejiskus povandeninius boxus (iki 40m). Juos galima naudot kaip
apsauga nuo vandens ir smelio net nenardant. Jie turi balasto svarelius
(kad po vandeniu laikytu neutralu pludruma). Va jeigu ju nenaudoti,
tuomet ismetus i vandeni net nereiks pergyvent kad nuskes. Ir nuotraukos
butu kokybiskesnes uz tu juokingu atspariu vandeniui muiliniu. Esu
turejes Canon G9 su tuo boxu tai tuo metu labai tenkino rezultatai.