Tema: Re: Pasidalinkit info apie Italija
Autorius: svyt
Data: 2013-03-08 20:24:02
ai, jo bet kurioj saly reik nuomotis masina ir vaziuot ne ten kur siulo
kelioniu agenturos- tuos vaizdus atvirukuose galima pamatyt, nusipirkt,
visas salies idomuma pamatai-pajauti tada, kai ilendi ten kur turistai
nesilanko, tada pajauti sali, jos paprastus zmones ir kuom jie kvepuoja..

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)