Tema: Re: Pasidalinkit info apie Italija
Autorius: svyt
Data: 2013-03-08 20:21:43
siaurej nebent architektura... Nors man asmeniska architektura ispanijoj
idomiausia, ten ne tai kad koks pastatas, bet bendrai architektura, gyvenami
namai, sodybos, nes joj daug neeuropines itakos., o graziausi italijos
pastatai arba matyti nuotraukose 100 kartu, arba ju sumaziontos kopijos
stovi visuose LDK didzmiesciu senamiesciuose., kad ir onos baznycia. Nors
italai net inzinerinius statinius stato kaip meno kurinius, vien viadukai
autostradose kokie, ne tai kai vokieciu pagal viena projekta visi (lenku
dabartiniai irgi, tik pagal kita projekta).

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)